Optimizare SEO

Optimizare SEO magazin online și site de prezentare

În spatele fiecărei afaceri de succes se află o campanie SEO inteligentă.

Optimizare SEO - Stoicescu Andreea

De ce ai nevoie de optimizare SEO?

În prezent, toți consumatorii se bazează pe motoarele de căutare când au nevoie de un serviciu. Indiferent că au nevoie de un cabinet medical, de un restaurant sau de un produs de îngrijire zilnică, îl caută….ai ghicit…pe Google!

Asta înseamnă că indiferent de ceea ce oferă afacerea ta, publicul țintă te va cauta cel mai probabil pe Google. Iar dacă vrei să îi atragi pe site-ul tău, ai nevoie de optimizare SEO, în caz contrar nu te vor găsi.

mai mult…

8 Semne că Site-ul Tău are Nevoie de Optimizare SEO

1. Nu apare în rezultatele căutării pentru cele mai importante cuvinte cheie

Să presupunem că ai un magazin online care vinde rochii de ocazie. Dacă cauți pe Google cuvinte cheie precum: rochii de ocazie, rochie de ocazie, rochii de seară, rochii elegante, etc. și nu te afișezi în primele zece rezultate, ai nevoie cu siguranță de optimizare SEO.

S-ar putea să te întrebi „Dar care sunt cele mai importante cuvinte cheie pentru business-ul meu?”. Dacă nu știi răspunsul la această întrebare, gândește-te la cele mai importante servicii/produse din portofoliul tău.

2. Nu primește suficient trafic

Cu instrumentele gratuite de la Google, Google Analytics și Google Search Console poți monitoriza traficul organic de pe website-ul tău. Traficul organic reprezintă numărul de vizitatori care descoperă site-ul tău în căutările organice.

Dacă site-ul tău primește puțin trafic organic, atunci este nevoie să te consulți cu un specialist pentru optimizare SEO.

3. Are un număr redus de conversii

Site-ul tău apare în căutările organice, dar utilizatorii care îți ajung pe site nu îți devin clienți?

Există diverse tehnici care te pot ajuta să îți îmbunătățești rata de conversie. Cu toate acestea, dacă ești începător, poate fi un proces copleșitor. Un expert în optimizare SEO te poate îndrepta în direcția corectă. O agenție SEO de încredere va descoperi potențialele probleme de conversie ale site-ului, iar investiția în ajutor profesional poate fi incredibil de benefică pe termen lung, deoarece profesioniștii te pot ajuta să obții vânzări și venituri mai mari.

4. Nu are o strategie de content marketing

O modalitate excelentă de a îmbunătăți traficul pe site este o abordarea unei strategii eficiente de content marketing. Va fi nevoie, fie să îți scrii singur conținutul paginilor, fie să angajezi o agenție ce se ocupă de promovare SEO, cu specialiști în marketing de conținut care știu cum să creeze texte de calitate, bogate în cuvinte cheie.

5. Nu este receptiv

Chiar dacă site-ul se clasează bine pe anumite cuvinte cheie, însă nu este suficient de receptiv, însemnând că se încarcă greu și este dificil de navigat prin el, atunci vei pierde cu siguranță o parte din clienți.

Totodată, trebuie să te asiguri că acesta oferă o experiență excelentă utilizatorilor ce folosesc dispozitive mobile. Peste jumătate din clienții tăi, îți accesează site-ul de pe telefonul mobil sau tabletă.

6. Are probleme de ordin tehnic

Un alt factor care poate afecta traficul organic și numărul de conversii, sunt problemele de ordin tehnic, ce pot include: viteza site-ului, sitemap.xml, robots.txt, conținutul duplicat, link-uri rupte, etc. Acestea pot fi rezolvate prin servicii SEO profesionale.

7. Nu are suficiente backlink-uri

Unul dintre motivele principale pentru care site-ul tău nu se clasifică bine în rezultatele Google poate fi numărul redus de backlink-uri. Cu cât există mai multe site-uri de calitate care fac trimitere către site-ul tău, cu atât acesta are o autoritate mai mare și este mai relevant în ochii lui Google. Cu ajutorul unor instrumente precum Ahrefs, poți evalua optimizarea off page a site-ului tău și calitatea link-urilor care se conectează la domeniul tău.

8. Competitorii tăi se clasează mai bine ca tine în SERP

Dacă concurența ta are o poziție mai bună decât tine în rezultatele Google, atunci este timpul să contactezi un profesionist SEO. Acesta poate să efectueze o analiză amănunțită a concurenței și să descopere ce strategie folosesc aceștia. Analiza poate include aspecte precum: vârsta domeniului, profilul de backlink-uri, cuvinte cheie vizate, promovare pe social media, trafic, tehnici de optimizare, etc.

Ai un Magazin Online?

Care Este Procesul de Optimizare Site? Strategia Care nu dă Greș!

Icon Notes

Consultanță SEO

Îți oferim consultanță de optimizare SEO gratuită pentru a discuta împreună despre problemele cu care se confruntă site-ul tău. Analizăm problemele, îți oferim soluțiile, stabilim obiectivele, apoi creem strategia care să le atingă.

Icon Toos

Audit SEO

Auditul SEO este procesul de evaluare al optimizării site-ul tău web pentru motoarele de căutare. Aici indentificăm erorile care împiedica site-ul să se clasifice bine și descoperim oportunitățile care te pot ajuta să obții mai multă vizibilitate. mai mult…

Analiza concurenței

Analiza concurenței implică studiul și compararea prezenței online a competiției tale pentru a pentru a indentifica slăbiciunile lor, dar și punctele forte. Acest proces ajută la descoperirea oportunităților pe care le-ai putea folosi în favoarea ta.

Icon Targhet

Stabilirea obiectivelor

În general, obiectivele ce pot fi atinse prin intermediul optimizării SEO sunt:

  • Creșterea traficului organic
  • O clasare mai bună a anumitor cuvinte cheie
  • Îmbunătățirea ratei de conversie 
  • Creșterea vizibilității brandului
  • Îmbunătățirea experienței utilizatorului 
Icon Rocket

Dezvoltarea strategiei de optimizare SEO

Ca să atingem aceste obiective, trebuie să dezvoltăm o strategie SEO personalizată și să o implementăm într-un mod rapid și eficient. Strategia SEO va cuprinde: optimizarea conținutului, profilul de link-building, optimizarea tehnică, îmbunătățirea experienței utilizatorului.

Icon Book

Căutarea de cuvinte cheie

Căutarea de cuvinte cheie reprezintă una dintre cele mai importante acțiuni din procesul de optimizare, și asta pentru că, în SEO totul se învârte în jurul cuvintelor cheie. Dacă nu le-ai ales în mod corespunzător, strategia va fi sortită eșecului.

Dar Ce Sunt Cuvintele Cheie?

Cuvintele cheie sunt acele cuvinte sau grupuri de cuvinte pe care oamenii le caută pe Google ca să te găsească. Spre exemplu, dacă ai un magazin online care vinde rochii de ocazie, ”rochii de ocazie” este un cuvânt cheie potrivit pentru ține, la fel și: rochii de seară, rochii elegante, etc.

Reguli Importante de Folosire a Cuvintelor Cheie în Cadrul Optimizării Unui Site

  • să fie relevante pentru subiectul și conținutul paginii respective
  • să aibă densitatea potrivită
  • să fie incluse în meta-titlu, meta-descriere, H-uri 
  • să fie integrate într-un mod natural în text
  • să fie folosite variații ale cuvintelor cheie
  • Cele mai folosite instrumente pentru căutarea cuvintelor cheie sunt: Keyword Planner de la Google, Ahrefs, Moz, Uber Suggest.

Cele Mai Comune Tactici de Optimizare SEO în Afara Paginii Care Cresc Autoritatea și Traficul Organic al Unui Site

1. Link-building 

Este procesul de optimizare seo, prin care alte site-uri menționează site-ul tău și face trimitere către acesta printr-un link. Aceste link-uri se numesc backlink-uri.

Cu cât o pagină sau un domeniu are mai multe backlink-uri, cu atât pare mai autoritar în fața lui Google, mai ales dacă acele backlink-uri provin de la domenii care au la rândul lor o autoritate mare. 

Numărul de backlink-uri de calitate este important, dar și mai important este numărul de domenii care fac trimitere prin link-uri către site-ului tău. mai mult…